Mitä hyötyä 360 asteen kuvista ja videoista on sinun...

Yrityksellesi?

Potentiaalinen asiakas voi vierailla yrityksesi sisätiloissa Google Street Viewistä tuttuun tyyliin. Sisustuksesi pääsee oikeuksiinsa kun asiakas voi liikkua tiloissasi virtuaalisesti kävellen ja tutustua eri osastoihin vapaasti valitsemassaan järjestyksessä. 360 asteen kuvamateriaali syventää asiakaskokemusta yrityksessäsi jo asioineiden ihmisten joukossa ja kasvattaa luottamusta yritystäsi kohtaan niillä, jotka vasta harkitsevat asiakkaaksesi ryhtymistä. 360 asteen materiaali on myös loistava keskustelunavaaja ja voitkin varautua vastailemaan uusien asiakkaiden kyselyihin siitä, miten kuvat on luotu ja kuinka ne antavat niin realistisen kuvan yrityksesi tunnelmasta.

Verkkosivullesi / sosiaaliselle mediallesi?

Ihmiset pysyvät pidempään sivuillasi, koska kuvamateriaalissasi on enemmän nähtävää. 360 asteen materiaali on suurelle yleisölle uutta ja yllätyksellistä ja se tuo paremmin esiin kuvatun kohteen tunnelman. Miltä kuvatussa tilanteessa oikeasti näyttää ja millainen meininki siellä todellisuudessa on. Perinteinen valokuva näyttää yleensä vain yhden ympäristön: Joko esiintyjän tai yleisön, joko keittön tai ravintolapuolen, joko näkymän itään tai länteen. Käänneltävä 360 asteen kuva puolestaan näyttää kaiken, mitä kameran ympärillä on, joka suunnassa. Niin taivaalla kuin maassa. Niin lavalla kuin yleisön joukossa.

Ole edelläkävijä ja erotu kilpailijoista eduksesi näyttämällä yllätyksellistä materiaalia jota muilta ei löydy. Googlenkin sanotaan arvostavan sivustosi korkeammalle hakutuloksissaan kun sivustolla vietetty keskimääräinen aika kasvaa.

Myytävälle asunnollesi?

360 asteen kuvat antavat perinteisiä valokuvia realistisemman kuvan asuntosi mittasuhteista, tilavuudesta, näkymistä ja kunnosta. Eri huoneiden kuvat on mahdollista ketjuttaa niin, että kiinnostunut ostaja voi kulkea asunnon ympäri Googlen Street Viewistä tuttuun tyyliin omalta kotisohvaltaan käsin. Katsoja voi tuntea seisovansa keskellä mitä tahansa asuntosi huonetta ja kääntää kuvaa mihin suuntaan tahansa, aivan kuin hän seisoisi fyysisesti asunnossasi ja katselisi ympärilleen. Näin asuntonäyttöön saapuessaan hänellä on jo valmiiksi parempi käsitys asuntosi kunnosta ja siitä miltä asunnossa liikkuminen tuntuu, joten hän on paljon potentiaalisempi ostaja ja sinä säästät aikaa turhien renkaiden potkijoiden vähentyessä.

Myytävälle ajoneuvollesi?

Ajoneuvon ulkopuolelta otettu, koko ajoneuvon kiertävä 360 asteen videokuva antaa realistisen kuvan kulkuvälineen ulkopinnoista ja kasvattaa potentiaalisen ostajan luottamusta ajoneuvosi kuntoa kohtaan.

Ajoneuvon sisällä otettu 360 asteen kuva antaa kiinnostuneelle ostajalle mahdollisuuden istua virtuaalisesti ajoneuvosi sisään. Potentiaalinen ostaja voi kuvaa kääntelemällä nähdä kaiken sen, minkä hän näkisi fyysisesti ajoneuvossasi istuen mutta omalta tietokoneeltaan / kännykältään käsin.

Ostaja saa realistisemman kuvan ajoneuvon mittaristosta, kojelaudasta ja sisätilan / ulkokuoren todellisesta kunnosta, joten hän on paljon potentiaalisempi ostaja yhteyttä ottaessaan ja sinä säästät aikaa turhien renkaiden potkijoiden vähentyessä.

Tapahtumallesi?

Tekstiä

Kirpputorillesi?

Saat enemmän vierailijoita kirpputorillesi, kun julkaisemme yrityksesi verkkosivuilla tai sosiaalisessa mediassa kerran viikossa otetut 360 asteen kuvat tai 360 asteen videon, jossa kuljetaan kirpputorisi pöytien välissä. Asiakas voi käännellä kuvaa eri suuntiin ja huomata pöydissä kiinnostavia tuotteita, joita hän haluaa tulla katsomaan lähempää tai joiden hinnan hän haluaa tulla toteamaan paikan päälle.